بیمار نارسایی کلیه در ترمینال مرحله را ندارد به زندگی با دیالیز در تمام زندگی خود را
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار نارسایی کلیه در ترمینال مرحله را ندارد به زندگی با دیالیز در تمام زندگی خود را

بیمار نارسایی کلیه در ترمینال مرحله را ندارد به زندگی با دیالیز در همه زندگی او را خانم لی است که 35 سال است که می آید از شینگتای شهرستان از هبی استان است. او با این نسخهها کار بسیار سخت است هر روز برای یک زندگی بهتر. اما من به تازگی متوجه شدم که صورت خود را تبدیل خواهد شد بسیار تیره تر از قبل و نیز رنج می برند فرم بسیار ضعیف اشتها. به دلیل آن کامل شد معاینه پزشکی و در نتیجه نهفته بسیاری او دارای نارسایی کلیه است اروميه و او را به شروع دیالیز به دلیل بیماری بسیار جدی است در حال حاضر.

از آن پس او شروع زندگی دیگری است که آنها زندگی با دیالیز اما او هنوز هم به دنبال یک جایگزین جدید درمان برای مبارزه با مزمن نارسایی کلیه است. رفته اند به بسیاری از بیمارستان ها و خواسته بسیاری از پزشکان است. اما پاسخ همان شما می توانید تنها زندگی می کنند با دياليز در تمام زندگی خود را وجود دارد هیچ درمان دیگر برای او. با وجود این واقعیت است که پاسخ ناامید کننده است که او هرگز می دهد تا است و هنوز هم به دنبال یک درمان موثر او شروع به پرداخت توجه خود را در طب چینی. و در پایان ما این است که بیمارستان, بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری های چین است.

سطح کراتینین است 582umol ليتر در روز است که در آن شما آمد به بیمارستان ما. او به نظر می رسد بسیار نازک و شرایط آن بسیار بد است پوست خود را تیره و کسل کننده است. پزشکان ما انجام یک طرح درمان سری برای او با توجه به شرایط بیماری از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia های مخلوط Maikang کورتیکو استروئیدها پا,داخل حمام, داروی کامل حمام درمانی از سلول های مادر,درمان فشرده گرم و.... وجود دارد هنوز هم برخی از عملکرد فیلتراسیون گلومرولی شد بنابراین اولین گام برای انجام این کار برای او این است که برای محافظت از عملکرد تصفیه باقی مانده است. در این میان ما نیز در حال رفتن به سعی کنید به درمان بخشی از گلومرول بیمار و آنها را بهبود می یابند. در واقع به بهبود و تغییر عملکرد کلیه, مهم ترین است پاکسازی سموم و مواد زائد در بدن و سپس نگاهی به برخی از درمان بر اساس ویژگی های بیماری است.

پس از در نظر گرفتن طب چینی درمان برای چند روز در بیمارستان ما او احساس می کند وضعیت او بسیار بهتر از قبل است. کراتینین سطح کاهش می یابد و نیز از شر دیالیز. روز قبل از او انجام شده است راه بیمارستان با ما پیشنهادات خود را از پزشکان و طب چینی ما برای او آماده کرده ایم. با وجود این واقعیت است که در خارج از بیمارستان که باقی خواهد ماند در تماس با او و درخواست برای دیدن دولت خود را مطابق با, ارتباط با ما می دانیم که دولت خود را خیلی خوب است.

ما بسیار خوشحال است که او می تواند یک مدیریت خوب از خود است. آن چوب را به طب چینی ما آماده شدن برای آن و همچنین باید رژیم غذایی روزانه بسیار سبک برای جلوگیری از عود. یک ماه گذشت او کراتینین پایدار باقی می ماند در سطح پایین است. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان طب چینی و یا مراقبت از پیشنهادات کلیه, لطفا مشورت پزشک آنلاین یا ترک پیام های زیر خود را در زمان بیماری ,تماس ,کشور ,نام ,سن, و, به مجموعه تماس به عنوان آنجا که ممکن است شما همچنین می توانید با مشورت پزشک در whatsapp +8615732170898 به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com دکتر به شما این راهنماهای حرفه ای!





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی osmoterapia با کراتینین مزمن , نارسایی کلیه, مهم درمان با طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: